Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

torstai 10. maaliskuuta 2016

Risuja ruusujen seassa



Mun fiilikset on vähän päinvastaiset kuin vielä alkuviikolla. Elämä osaa yllättää ja tuoda myös niitä huonoja asioita ja surkeaa mieltä. Mun surkean mielialan huippu oli eilen illalla ja tänä päivänä mutta nyt iltaa kohden mun ajatukset alkaa olla taas kasassa. Olen ollut tänään todella pohdiskelevalla tuulella, mikä on näkynyt siinä että kysyn vähän väliä mieheltäni "ai mitä sä sanoitkaan?". Pää on siis ollut niin täynnä omia ajatuksia etten ole välillä rekisteröinyt toisen puhetta. Tämä pohdiskelu on kuitenkin tuottanut positiivisen lopputuloksen. Enää ei ahdista niin paljon kun olen saanut käsiteltyä erästä ikävää asiaa.

Tänään oli vapaapäivä töistä ja ollaankin otettu vaan rennosti. Aamusta lähtien oli niin levoton mieli etten olis edes jaksanut keskittyä mihinkään järkevään. Käytiin kaupoilla ja shoppailin pari paitaa. Käytiin kahvilla parissakin paikassa. Nyt illalla ollaan käyty reenailemassa ja saunottu. Siinähän sitä sitten olikin yhdelle päivää.

<3

Tunnisteet: ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu