Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Kevät ja uudistautuminen


Ihanaa, talvi on alkanut väistyä ja kevät näyttää merkkejään.

Olen huomannut, että näin kevään kynnyksellä mulle tulee tarve jotenkin uudistautua. Tarkoitan tällä vaatteita ja muuta ulkonäköön liittyvää. Olen värjännyt hiukseni vaaleammaksi ja tasaisemman väriseksi ja on tullut shoppailtua uusia vaatteita. Pitäisi käydä koko vaatehuone läpi ja heittää kaikki oikeasti turhat vaatteet mäkeen. Mä oon kuitenki huono luopuun vaatteistani, koska ajattelen monen vaatekappaleen kohdalla, että noh, kyllä mä ehkä tätä vielä tuun käyttään, on tämä ihan kiva... Vaikken ois käyttäny kyseistä vaatetta vuoteen. Mulla on kaappien alahyllyillä kaikki tämmöiset tapaukset. :D Joitain uusiakin hankintoja voisi sitten hyvällä omallatunnolla tehdä, kun kaapit ei pursuile ennestään. 

Kuvassa oleva beige pilottitakki mulla on ollut kauuuuan.. Villi veikkaus on että seitsemän vuotta. Joskus lukioaikoihin mä sen ostin. Ja valkoisen topin ostin syyskuussa ennen Espanjan matkaa. 

Muutoinkin näin auringon valon lisääntyessä tekee mieli panostaa enemmän ulkonäköön - laittaa tukkaa ja meikata huolellisemmin. Kokeilla jotain erilaista eikä laittaa aina niitä mustan harmaita asuja päälle. 

Eiköhän täältä talvihorroksesta taas aleta heräilemään. 

Tunnisteet: ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu