Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nolibre

torstai 4. helmikuuta 2016

All you need is coffee and peanuts


Heipsuti hei!
Mulla on ikään kuin työviikko pulkassa, sillä mulla on nyt kaksi päivää vapaata ja sunnuntaina taas töitä. Jos nyt mun työssä voi edes mistään työviikoista tai viikonlopuista puhua - puhumattakaan vapaista viikonlopuista! Matkailualalla, tai ainakin mun matkailualan työpaikassa se tahtoo mennä niin, että sitä ollaan silloin ja niin pitkälle päivää töissä kun tarvis. Mun pisin työpäivä on kestänyt 16 tuntia..mutta yleensä tuntimäärä on kuitenkin aika maltillinen, varsinkin nyt joulukuun sesonkin jälkeen.

Mulla olis lauantaina sählypuulaaki, mutta huomenna on sitten täysin vapaa aikataulu. Yks tykkää! 

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu